سر تیتر خبرهاکتابخانهنخستین خبرها

کتاب «داستانهای زنان از حادثه ۱۱ سپتامبر: صداهایی از افغانستان و غرب»؛ نوشته کریستوفر هیلتون

۱ میزان (مهر) ۱۴۰۰ – ۲۳/ ۹/ ۲۰۲۱

زنان افغانستان امروز

– عنوان کتاب: «داستان های زنان از حادثه ۱۱ سپتامبر: صداهایی از افغانستان و غرب»
– نویسنده: کریستوفر هیلتون
– ناشر: The History Press
– سال انتشار: ۲۰۲۱
– ویرایش دوم
– زبان: انگلیسی
– تعداد صفحات: ۲۷۲

کریستوفر (کریس) هیلتون نویسنده ورزشی و روزنامه نگار سابق Daily Express  Sunday Express و Daily Mirror بود. او نویسنده بیش از شصت کتاب از جمله المپیک هیتلر، قهرمانان معمولی و پس از دیوار برلین بود.

هیلتون کار روزنامه نگاری خود را در ژورنال نیوکاسل آغاز کرد و سپس در دفترهای مختلف اکسپرس در منچستر به فعالیت پرداخت. او در اواسط دهه ۱۹۷۰ به لندن مهاجرت کرد و توسط کن لورنس سردبیر ورزشی برای پوشش «فرمول ۱» جذب شد. هیلتون یکی از اعضای اصلی تیم ویرایش میز تحریر ورزشی بود و همچنین در دوره ای که Torvill و Dean جایزه رقص روی یخ جهان و المپیک را به دست می آوردند، اخبار و رویدادهای اسکیت روی یخ را برای روزنامه چاپ می کرد.

در دو دهه گذشته پس از خروج از اکسپرس، هیلتون به طور آزاد کار کرد، به ویژه در F1 و نوشتن کتاب های خود، از جمله بیوگرافی Ayrton Senna ،James Hunt و Michael Schumacher و همچنین یک رمان. اخیراً، آخرین کتاب او در مورد راس براون، رهبر تیم F1 منتشر شده است.

حملات ۱۱ سپتامبر به ایالات متحده در سال ۲۰۰۱ موج های تکان دهنده ای را در سراسر جهان به دنبال داشت. این مرگبارترین حملات تروریستی در خاک آمریکا در تاریخ آمریکا بود که نزدیک به ۳۰۰۰ نفر را کشت و هزاران نفر دیگر را زخمی کرد. برای کسانی که زندگی آنها به طور مستقیم تحت تأثیر قرار گرفت، آثار این حادثه ماندگار است و عمیقاً احساس می شود.

داستان های زنان از حادثه ۱۱ سپتامبر رویدادهایی را که از دیدگاه یک زن رخ می دهد، مشاهده می کند. این اثر مجموعه ای از مصاحبه ها با یازده زن بسیار متفاوت است – برخی از غرب، برخی از افغانستان – که هر یک بینش های قابل توجهی را در مورد تجربیات شخصی خود قبل، در طول و پس از حملات ارائه می دهند.

در داستان های صادقانه و صمیمانه ای که بیان می شود، ما صدای زنانی را می شنویم که زندگی عادی آنها ناگهان از نظر احساسی و جسمی تغییر کرده و به بازیگرانی تبدیل شدند که در برخی از دور دست ترین رویدادهای جهان مدرن به ایفای نقش پرداختند. علیرغم سیاست های ملی و بین المللی با هدف تأمین برابری برای زنان، واقعیت غم انگیز این است که هنوز هم برابری نابرابر و ناامن است. آیا می توان به بهبود وضعیت امیدوار بود؟

مطالب فوق برگرفته از وب سایت های زیر می باشد:

https://www.foyles.co.uk
https://www.amazon.com

زنان افغانستان امروز |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز  |زنان افغانستان امروز 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا